خبرهای ویژه

» آخرین_اخبار » غربالگری دیابت و فشار خون و داروی رایگان برای پاکبانان و کارگران فضای سبز شهرداری منطقه یک رشت

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۶

 کد خبر: 6354
 23 بازدید

در دیدار رئیس انجمن دیابت کشوربا مدیر منطقه یک مطرح شد؛

غربالگری دیابت و فشار خون و داروی رایگان برای پاکبانان و کارگران فضای سبز شهرداری منطقه یک رشت

دکتر شکور امیدی رئیس انجمن خیریه دیابت کشور با یوسف یزدانی مدیر منطقه یک شهرداری رشت دیدار کرد.

غربالگری دیابت و فشار خون و داروی رایگان برای  پاکبانان و کارگران فضای سبز شهرداری منطقه یک رشت
The short URL of the present article is: https://enekasazad.ir/83117

دکتر شکور امیدی رئیس انجمن خیریه دیابت کشور با یوسف یزدانی مدیر منطقه یک شهرداری رشت دیدار کرد.

یوسف یزدانی مدیر منطقه یک شهرداری رشت در این دیدار با بیان اینکه سلامت کارگران شهرداری منطقه یک رشت از دغدغه های حائز اهمیت است که به این موضوع باید به طور جد بپردازیم، اظهار کرد: حفظ سلامتی پاکبانان و کارگران فضای سبز شهرداری منطقه یک رشت باتوجه به شرایط کاری آنها که با آلودگی هایی که سروکار دارند از دغدغه های همیشگی ما بوده و نسبت به این موضوع نگران هستیم و همین طور اقدامات لازم جهت پیشگیری از خطرات احتمالی را بررسی کرده ایم.

مدیرمنطقه یک شهرداری رشت افزود: سلامت پاکبانان و کارگران از نکات مهمی است که برای حفظ نیروی منابع انسانی شهرداری منطقه یک رشت باید همه اقدامات لازم را بکار گرفته و باید از ظرفیت دیگر دستگاه ها نیز بهره بگیریم.

یزدانی با اشاره به لزوم اقدامات سلامت‌محور به منظور پیشگیری از بیماری پاکبان و‌ کارگران از رئیس انجمن دیابت کشور خواستار شد:
با همکاری انجمن دیابت کشور در قالب پایش غربالگری فشارخون بالا و دیابت برای پاکبانان و‌کارگران فضای سبز، از کارکران زحمتکش تست غربالگری گرفته شود تا بتوانیم در حفظ سلامت کارکران اقدامات موثر را انجام دهیم.

شکور امیدی رئیس انجمن دیابت کشور در این دیدار ضمن تشکر از نگرانی مدیرمنطقه یک برای حفظ سلامتی پاکبانان و کارگران شهرداری منطقه یک اظهار کرد: تست و آزمایش قند خون و دیابت برای پاکبانان و کارگران فضای سبز توسط انجمن دیابت کشور به صورت رایگان انجام خواهد شد.

رئیس انجمن دیابت کشور با بیان اینکه اگر کارگران شهرداری منطقه یک رشت دچار بیماری قند خون و دیابت باشند، بیان کرد: تمامی داروها و آزمایشات دیابت و قند خون به صورت رایگان در اختیار کارگران زحمتکش شهرداری منطقه یک رشت قرار خواهد گرفت.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : آخرین_اخبار , توسعه شهری
ارسال دیدگاه

تبلیغات