خبرهای ویژه
- اقدام قابل تحسین شرکت عمران کارون پیمانکار پسماند شهرداری منطقه یک رشت برای رفاه حال پاکبانان در زمان بارش شدید باران
- گزارش عملکرد شش ماه نخست سال۱۴۰۳ واحد امامی شهرداری منطقه یک رشت
- گزارش عملکرد پنج ماه نخست سال ۱۴۰۳ معاثنت خدمات شهری شهرداری منطقه یکرشت
- غربالگری دیابت و فشار خون و داروی رایگان برای پاکبانان و کارگران فضای سبز شهرداری منطقه یک رشت
» توسعه شهری
» شهردار رشت در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان ها مطرح کرد؛ خدمات سازمان آرامستان ها به مردم منعکس شود
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۱
شهردار رشت در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان ها مطرح کرد؛ خدمات سازمان آرامستان ها به مردم منعکس شود
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت از سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت بازدید و با کارکنان و مراجعین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد. احمدی سازمان آرامستان را یک سازمان معنوی دانست و گفت: کار و خدمت رسانی در سازمان آرامستان […]
The short URL of the present article is: https://enekasazad.ir/05792
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت از سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت بازدید و با کارکنان و مراجعین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد. احمدی سازمان آرامستان را یک سازمان معنوی دانست و گفت: کار و خدمت رسانی در سازمان آرامستان بسیار دشوار است و باید دلی باشد. شهردار رشت با اشاره به اینکه نگاه ما به سازمان آرامستان تنها درآمدزایی نیست، بیان کرد: سازمان آرامستان یک سازمان خدمت رسان است و کارکنان آن با توجه به خدماتی که به خانواده های متوفیان ارائه می دهند از سعه صدر بالایی برخوردار هستند. سید محمد احمدی به خدمات سازمان آرامستان ها در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: کارکنان این سازمان در خط مقدم خدمت رسانی در بحران شیوع کرونا بودند و با وجود تمام سختی ها و خطرها، به خدمات رسانی پرداختند. احمدی تاکید کرد: باید خدمات شهرداری به ویژه سازمان آرامستان ها بیشتر برای مردم منعکس شود. شهردار رشت بر تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن و منزلت مردم به هنگام مراجعه به سازمان تاکید کرد و افزود: مراجعان به سازمان آرامستان ها به دلیل غم از دست دادن نزدیکان خود، در شرایط روحی مناسبی نیستند. به همین دلیل، تحت هر شرایطی باید با احترام با آن ها برخورد شود. ضمن اینکه آسایش و آرامش کارکنان نیز تامین شود. احمدی با اشاره به اینکه مراجعین و خانواده های متوفیان نباید در بروکراسی اداری گرفتار شوند، گفت: بستگان متوفی به هنگام مراجعه به سازمان آرامستانها انتظار دارند که کارکنان با رفتار مناسب از آنها دلجویی کنند و کارشان با سرعت انجام شود و این نکتهای است که باید به آن توجه ویژه داشت. وی تاکید کرد: موظفیم به تمامی افرادی که به سازمان مراجعه می کنند، خدمات ارائه دهیم و به کسانی که از بضاعت مالی مناسب نیز برخوردار نیستند، خدمات مناسب ارائه شود. ابراهیم خوش فطرت رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت نیز گزارشی از اقدامات این سازمان ارائه داد و بازدید شهردار رشت را موجب دلگرمی کارکنان و انگیزه بیشتر برای فعالیت برشمرد. رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت به برنامه این سازمان برای کسب درآمد پایدار اشاره کرد و افزود: درصدد افزایش بودجه این سازمان برای سال آینده هستیم. تلاش کردیم از ظرفیتهای داخلی بهره گیریم و کارگاه احداث بلوک و سنگ لحد را راه اندازی کردیم. گفتنی است سید محمد احمدی شهردار رشت از بخش های مختلف باغ رضوان رشت، واحد عروجیان، قطعات متوفیان به ویژه قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) بازدید کرد. |
برچسب ها :
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دسته بندی : توسعه شهری
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه
- گزارش عملکرد پنج ماه نخست سال ۱۴۰۳ معاثنت خدمات شهری شهرداری منطقه یکرشت
- غربالگری دیابت و فشار خون و داروی رایگان برای پاکبانان و کارگران فضای سبز شهرداری منطقه یک رشت
- مراسم بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی در محل ترور خیابان لاکانی رشت برگزار شد
- دیدار نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با شهردار رشت
- برگزاری نشست تخصصی پیرامون اهمیت نماز در شهرداری رشت
- گزارش عملکرد پنج ماه نخست سال ۱۴۰۳ معاثنت خدمات شهری شهرداری منطقه یکرشت
- غربالگری دیابت و فشار خون و داروی رایگان برای پاکبانان و کارگران فضای سبز شهرداری منطقه یک رشت
- مراسم بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی در محل ترور خیابان لاکانی رشت برگزار شد
- دیدار نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با شهردار رشت
- برگزاری نشست تخصصی پیرامون اهمیت نماز در شهرداری رشت
دیدگاههای اخیر