خبرهای ویژه

» آخرین_اخبار » توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۸

 کد خبر: 4057
 15 بازدید

توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی

مدیرعامل برق گیلان از توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی با اعتباری در حدود ۶۸۹ میلیارد ریال خبر داد.

توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی
The short URL of the present article is: https://enekasazad.ir/13246

مدیرعامل برق گیلان از توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی با اعتباری در حدود ۶۸۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش انعکاس آزاد ، بهمن داراب زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی اظهار کرد: با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در استان گیلان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اهداف این پروژه گفت: پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در راستای توسعه شبکه فوق توزیع و به منظور امکان پاسخگویی مناسب به مشترکین خانگی و تجاری انجام می‌شود.

به گفته مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، در اجرای این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور۴۰ مگاولت آمپر به ترانسفورماتور موجود در پست اضافه و ظرفیت توان الکتریکی بخش فوق توزیع در این پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

داراب زاده با اشاره به مراحل عملیات اجرایی این پروژه افزود: عملیات اجرایی پروژه، شامل حفاری اجرای فونداسیون‌ها به اتمام رسیده و عملیات نصب سوله پروژه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در بخش تأمین تجهیزات ترانسفور ماتور قدرت و فیدرهای ۲۰ کیلوولت تأمین شده‌اند، گفت: برای این پروژه اعتباری در حدود ۶۸۹ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسد./فارس


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : آخرین_اخبار , گیلان
ارسال دیدگاه

تبلیغات