خبرهای ویژه

» آخرین_اخبار » آخرین خبر از تامین مالی رتبه‌بندی معلمان

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲:۴۱

 کد خبر: 2642
 16 بازدید

آخرین خبر از تامین مالی رتبه‌بندی معلمان

معاون وزارت آموزش و پرورش با توضیح درباره تأمین منابع مالی رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۰ گفت: ما براساس ردیف‌ها و تبصره‌هایی که داریم پول "رتبه‌بندی" را دریافت می‌کنیم.

آخرین خبر از تامین مالی رتبه‌بندی معلمان
The short URL of the present article is: https://enekasazad.ir/56772

علی الهیار ترکمن درباره تأمین منابع مالی رتبه‌بندی فرهنگیان از محل فروش سهام در بودجه ۱۴۰۰ اظهار کرد: اینگونه نیست! فروش سهام و اوراق یکی از شیوه‌های تأمین مالی دولت است یعنی این کار انجام شده و مبلغ آن وارد درآمدهای کشور می‌شود، ما براساس ردیف‌ها و تبصره‌هایی که داریم پول رتبه‌بندی معلمان را دریافت می‌کنیم و کاری نداریم این پول از کجا می‌آید!

وی درباره آمار نیروی انسانی آموزش و پرورش و اختلاف حدود ۱۰۰ هزار نفری میان آمار سازمان برنامه و بودجه با آمار وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: علت اختلاف این است که ما آمار نیروهای رسمی و پیمانی را اعلام می‌کنیم اما سازمان برنامه آمار معلمان رسمی، پیمانی، قرادادی و شرکتی را اعلام می‌کند،  آنچه ملاک تأمین ما است در فصل اول اعتبارات هزینه‌ای بوده و باید به نیروهای رسمی و پیمانی از این محل، حقوق بدهیم و پرداخت حقوق کارکنان قراردادی‌ از فصل ۲ است بنابراین تعداد افرادی که شناسه کارمندی دارند و اسامی آنها در سامانه کارمند ایران وجود دارد ۸۸۰ هزار نفر است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : آخرین_اخبار , اخبار ویژه اسلایدر
ارسال دیدگاه

تبلیغات