خبرهای ویژه

» آخرین_اخبار » برخورد نیروی انتظامی با متخلفان طرح دریا / ریشه برخی کشف حجاب‌ها در خارج از کشور است

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۷

 کد خبر: 538
 15 بازدید

برخورد نیروی انتظامی با متخلفان طرح دریا / ریشه برخی کشف حجاب‌ها در خارج از کشور است

سردار سلیمانی گفت: همه نهادها و دستگاه ها باید پای تکالیف قانونی خود در اجرای طرح دریا باشند و آن را اجرایی کنند و در این زمینه نیروی انتظامی با هیچ نهاد و یا دستگاهی مساحمه نمی کند.

برخورد نیروی انتظامی با متخلفان طرح دریا / ریشه برخی کشف حجاب‌ها در خارج از کشور است
The short URL of the present article is: https://enekasazad.ir/28171

سردار سلیمانی گفت: همه نهادها و دستگاه ها باید پای تکالیف قانونی خود در اجرای طرح دریا باشند و آن را اجرایی کنند و در این زمینه نیروی انتظامی با هیچ نهاد و یا دستگاهی مساحمه نمی کند.

به گزارش انعکاس آزاد،  سردار «ایوب سلیمانی» امروز (دوم تیرماه) در حاشیه همایش کلانتری های استان مازندران در جمع خبرنگاران از وظایف مهم نیروی انتظامی را حفاظت از جان و اموال مردم دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی ماموریت های بسیاری دارد و در تمامی این وظایف اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

 

وی با بیان اینکه ارائه مطلوب به همه آحاد جامعه نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی و مردم است، افزود: برای تحقق سیاست های نظام و اجرای قانون نیازمند تعامل و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی هستیم.

جانشین ناجا یکی از طرح های مهم نیروی انتظامی در ایام تابستان را طرح دریا اعلام کرد و گفت: در اجرای طرح دریا شاهد یکسری ناهماهنگی ها هستیم که با تلاش همه عوامل این موارد برطرف خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح دریا در استان های شمالی کشور، تصریح کرد: ایجاد آرامش در مناطق شمالی کشور که طرح دریا در آن اجرا می شود برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده و آن را به صورت ویژه پیگیری می کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه در اجرای طرح سالم سازی دریا مناطق ممنوعه کنار سواحل نباید داشته باشیم و در واقع مردم باید از تمامی طول ساحل استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح دریا باید تمامی موازین اخلاقی و دینی رعایت شود.

وی با انتقاد از تاخیر برخی دستگاه ها در اجرای طرح دریا، بیان کرد: در طرح سالم سازی دریا که میلیون ها مسافر دارد نباید تاخیری صورت گیرد و همه دستگاه های متولی باید با قدرت پای کار باشند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه به دلیل ازدحام مسافران در برخی از طرح ها ارائه خدمات با کندی پیش می‌رود، عنوان کرد: با ایجاد طرح های سالم سازی جدید در سواحل باید کاری کنیم تا ازدحام مسافران ایجاد نشود.

این مسئول با تاکید بر اینکه فعالان بخش خصوصی طرح های دریا باید موازین اخلاقی، شرعی و قانونی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت نیروی انتظامی با آنها برخورد قانونی می کند، تصریح کرد: همه نهادها و دستگاه ها باید پای تکالیف قانونی خود باشند و آن را اجرایی کنند و در این زمینه نیروی انتظامی با هیچ نهاد و یا دستگاهی مساحمه نمی کند.

سردار سلیمانی با هشدار به هنجارشکنان در سواحل، گفت: نیروی انتظامی رفتار هتاکانه افراد سودجو را نمی پذیرد و با متخلفان طبق قانون برخورد می کند.

وی با اشاره به وجود چند مورد کشف حجاب و مشکلات مرتبط با این موضوع خاطرنشان کرد: در بررسی ها مشخص شد ریشه این کشف حجاب ها از خارج کشور بوده و توسط افرادی هدایت می شدند.

جانشین ناجا به جریان چند روز اخیر کشف حجاب در رشت اشاره کرد و افزود: این فرد متخلف سابقه دار بوده و در اعترافات خود اظهار کرده که با جریان چهارشنبه های سفید ارتباط دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه کسانی که اقدام به کشف حجاب می کنند در اقلیت هستند و در مقابل ۹۰ درصد مردم به حجاب اعتقاد دارند، تصریح کرد: کشف حجاب بی قانونی و تخلف است که در راستای اجرای قانون نیروی انتظامی با متخلفان برخورد می کند و در این زمینه برنامه‌ متعددی را برای برخورد با کشف حجاب در دستور کار داریم.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : آخرین_اخبار , اجتماعی , اخبار ویژه اسلایدر
ارسال دیدگاه

تبلیغات